בריאות ב 60 שניות – צמח האוניה דא גאטו – ציפורני חתול

צמח האוניה דא גאטו – ציפורני החתול

 

בעקבות הנגיף שתקף אותנו בתקופה האחרונה (לא אחר מאשר הקורונה), האנושות הבינה את חשיבות מערכת חיסונית חזקה ומאוזנת בגופינו.

מערכת החיסון נועדה כשמה לחסן אותנו ממחלות הנגרמות מגורמים שונים כגון וירוסים, חיידקים, נגיפים, זיהומים ופטריות.

לאנשים שמערכת החיסון שלהם יצאה מאיזון ונחלשה (עקב סטרס מתמשך בחיים, שימוש רב באנטיביוטיקה, סטרואידים ותרופות רבות אחרות, אורח חיים לא בריא ועוד…) ירגישו שהגוף שלהם רגיש יותר למחלות וידבקו בקלות כשאנשים חולים יהיו סביבם.

בתור נטורופתית שנחשפת להרבה אנשים חולים במהלך היום (במיוחד בחורף) אני חייבת להגן על עצמי מכל הסובב אותי וכך הכרתי את צמח האוניה דא גאטו – זה הוא שמו הלטיני, מוצאו מפרו. בעברית תזהו אותו בשם ציפורני חתול.

צמח זה חזק בעוצמתו מכיוון שלא רק מחזק את מערכת החיסון, אלא גם יכול לטפל במקורות רבים למחלות התוקפות אותנו.

ניתן להשתמש בו כטיפול מניעתי ו/או כחיזוק במינונים נמוכים מדי יום וגם כטיפול אקוטי במינונים גבוהים יותר.

איך? האוניה דא גאטו נמצא במחקרים כמחזק את פעילות תאי הדם הלבנים (אלו הם החיילים של מערכת החיסון), מכיל סגולות אנטי סרטניות (מכיל אנטי אוקסידנטים) ויכול לעזור גם בניקוי כבד מרעלים.

הצמח מגיע בנוזל או בכמוסות. אמנם טעמו של הצמח מר מאוד בנוזל אך הוא מרוכז יותר במיצוי הצמח ולכן יכול לתת אפקט מהיר וחזק יותר וכך בהחלט שווה את התמורה שהוא נותן לגוף על מנת לחזק אותו ולאושש אותו במהירות וביעילות.

לבריאות!

דבר הכותבת: שמי אלינור לגזיאל ואני נטורופתית מוסמכת*, בוגרת מכללת רידמן. אני מנחה בתזונה צמחונית/טבעונית, מטפלת במחלות בדרכי העיכול, הרזיה ואכילה רגשית.

* N.D הסמכה לטיפול בנטורופתיה (Naturopath Diploma

שתף/י עם חברים

כתיבת תגובה