ברוכים הבאים לאתר VITAMIN LESS 4U (להלן: “החברה”) : האתר הינו חנות וירטואלית ברשת האינטרנט אשר מוכרת תוספי תזונה, ויטמינים, מינרלים, ומוצרי טבע ובריאות מגוונים, במטרה להביא לשיפור הבריאות ואיכות החיים, וכל זאת במחירים המשתלמים ביותר.

אנא קרא את התקנון מפעם לפעם שכן עשויים לחול בו שינויים. אנא שימו לב כי עצם השימוש באתר מהווה הסכמה בלתי מותנית לתנאי תקנון זה. בכל שאלה ניתן לפנות אלינו באחד מאמצעי הקשר הקיימים. האמור בתקנון זה מתייחס באופן שווה לבני שני המינים, והשימוש בלשון זכר הוא מטעמי נוחות בלבד.

ה”חברה” הינה משווק בלבד, ואחריותה היא לספק את המוצרים חדשים, מקוריים ובעלי תוקף אשר הגיעו מהיצרן.

החלטה על רכישת מוצר, כמו גם החלטה על שימוש בו ו/או הסקת מסקנות כלשהן הנוגעות למטרת השימוש בו, הינה על אחריות הצרכן בלבד.מומלץ בכל מקרה להיוועץ במקורות מידע אמינים ומהימנים ובאנשי מקצוע מוסמכים. המידע אודות המוצרים והשפעתם אשר מובאים באתר הינו בגדר המלצה בלבד ואינו מהווה התוויה ו/או מחליפים המלצה רפואית, בכל מקרה של בעיה רפואית יש לפנות לרופא המטפל ולפעול לפי הנחיותיו. אנשים החולים במחלות כרוניות והנוטלים תרופות מרשם – יש להיוועץ ברופא לפני השימוש.

כל טענה בדבר פעילות והשפעת המוצר הנרכש הינה אינדיבידואלית ו”החברה” אינה הכתובת בנושא, אלא יצרני המוצר בלבד.

תנאי שימוש

כניסה לאתר זה והשימוש בשירותים המוצעים בו מהווים הסכמה מצדך לתנאים, מחירים, ההתניות וההודעות הכלולים והמפורטות להלן, כלשונם. קבלתם על ידך מעידה כי אתה מודע להם ומסכים להגבלות הנקובות בהם. אי-לכך, אתה מתבקש לקרוא אותם בקפידה. תנאי השימוש המפורטים להלן יהוו את ההסכם אשר יהיה בתוקף בעת שהנך עושה שימוש באתר זה ויחייבו אותך לכל דבר ועניין.

השימוש באתר זה מורשה אך ורק לאנשים ו/או גופים הכשירים לשאת בהתחייבויות משפטיות כמוגדר בהוראות חוקי מדינת ישראל. לפיכך, במידה ואינך עונה להגדרות אלה (לדוגמה, אתה קטין), אינך רשאי לעשות שימוש באתר.

“החברה” שומרת לעצמה את הזכות לשנות את התקנון מפעם לפעם עפ”י שיקול דעתה הבלעדי וזאת ללא צורך במתן התראה ו/או הודעה מוקדמת. ללקוח לא יהיו כל טענות כלפי “החברה” בגין שינוי כאמור. מועד החלת השינוי יהיה מועד פרסום נוסח התקנון המעודכן באתר “החברה” לראשונה, וכל פעולה שתתבצע בו לאחר הפרסום כאמור, תהיה כפופה לתקנון המעודכן.

הרכישה באמצעות האתר כפופה לתנאים המפורטים בתקנון זה. כל המבצע פעולה באתר מצהיר כי קרא והבין את תקנון האתר וכי לא תהיה לו ו/ או למי מטעמו כל טענה ו/ או תביעה כנגד בעלי האתר ו / או מפעיליו ו / או מי מטעמם מלבד טענות הנוגעות בהפרת התחייבות בעלי האתר ו / או מפעיליו על פי תקנון וכללי השתתפות אלו.

אופן השימוש

“החברה” מתירה גלישה, צפייה, קריאת דפי האתר וביצוע הזמנות למוצרים הנבחרים ושומרת לעצמה את הזכות שלא לכבד ו/או לבטל הזמנות ו/או רכישות אשר לעניות דעתה ועל פי שיקול דעתה נעשו למטרות מסחריות ובכלל זה מכירות סיטונאיות, מכירות קמעונאיות, או מכירות לצדדים שלישיים כלשהם והיא שומרת לעצמה את הזכות לנקוט בכל האמצעים החוקיים העומדים לרשותה כנגד מפרי זכויותיה.

תמונות המוצרים המופיעות באתר הינן להמחשה בלבד, כפי שנמסרו לאתר על ידי המפרסמים, לצרכי פרסום באתר.

מחירים ותשלומים

א. החברה רשאית לשנות את מחירי המוצרים ואת דמי הטיפול והמשלוח מעת לעת. המחיר התקף ביחס להזמנה שביצעת הוא המחיר שיתפרסם באתר בעת שתשלים את תהליך ההזמנה.

ב. המחירים ודמי המשלוח המוצגים באתר תקפים לרוכשים דרך האתר בלבד.

אמצעי התשלום

באמצעות סליקת כרטיסי אשראי מאובטח של חברה קראדקום (אישורית זהב). 

שליחת המוצרים תתבצע רק לאחר קבלת אישור מאמצעי התשלום שבחרת על תקינות העסקה. נציין כי כל הנתונים שהינך מקליד בנושא התשלום (אמצעי חיוב) לא נמצאים ו/או לא נשמרים בכל דרך באתר.

חשבונית מס/קבלה

חברתנו הינה עוסק מורשה מספר 035683820, אשר שומרת על איכות הסביבה ועובדת אך ורק עם “חשבונית ירוקה”.
אנו שולחים חשבונית מס קבלה וזאת באופן אוטומטי לדואר האלקטרוני אותו תמלא בעת ביצוע ההזמנה באחד מאמצעי התשלום ובטופס ההרשמה.
אם מסיבה כלשהי שאינה בשליטתנו, לא קיבלת את החשבונית אנא תודיע לנו על כך. (נוצר בד”כ כאשר כותבים כתובת אימייל שגויה).

משלוח אספקה ומועדים

א. המוצרים השונים יסופקו באמצעות משלוח עד הבית / משלוח פיקאפ וזאת בהתאם לכתובת שתינתן/ תיבחר בעת הרכישה. מחירי המשלוח הם ע”פ מה שמפורסם בעת הרכישה, ועלולים להשתנות מעת לעת.

ב. דמי המשלוח מחושבים באתר לאחר הנחות וקופונים.

ג. זמני האספקה באמצעות שליח עד הבית להם אנו מתחייבים הם עד 5 (חמישה) ימי עסקים (להלן:”מועדי האספקה”). חישוב מועדי האספקה על פי ימי עסקים, דהיינו ימים א`-ה`, למעט ימי שישי, שבת, ערבי וימי חגים ומועדים. יחד עם זאת, חברתנו עושה כמיטב יכולתה להקדים את זמן האספקה. זמן אספקה של  משלוח עם שליח לישובים חריגים  – עד 7 ימי עסקים.

ד. אספקת המוצרים באמצעות שליחים תתבצע בהתאם לתנאי האספקה של חברת המשלוחים מטעם חברתנו  ובכפוף לרשימת הישובים של החברה בהן מתבצעת שליחות עד הבית. במידה ואין ביכולתה של חברת המשלוחים מטעם חברתנו לבצע את המשלוח עד לבית הלקוח מכל סיבה שהיא, לרבות בשל תנאי מזג אוויר ו/או מצב בטחוני העלול לסכן את חיי המשלחים, יובהר העניין ללקוח וימצא פתרון חלופי המקובל על שני הצדדים. יובהר בזאת, כי בכל הנוגע לביטול משלוח בשל התנאים שצוינו לעיל, תהיה חברתנו הפוסקת הבלעדית.

ה. לקוח/ה שלא יהיה זמין לקבלת המשלוח באמצעות משלוח עד הבית , וחברת המשלוחים נאלצה להחזיר את החבילה, הלקוח/ה יזוכה בניכוי 35 ש”ח עלויות שילוח ואריזה.

ו. במשלוח פיקאפ – מרגע שבו הלקוח קיבל הודעה על כך שהמשלוח מחכה לו בנקודת האיסוף ישנם 5 ימי עסקים בהם יוכל לבצע איסוף. לאחר 5 ימים במידה ולא אסף את המשלוח, החבילה תוחזר והלקוח יחוייב בדמי משלוח כפולים – הלוך וחזור בסהכ 40 ש”ח.

ז. הזמנה שתתקבל בימים א-ה אחרי שעה 15:00 או בימי שישי/שבת/ וערבי חג , תחשב כהזמנה שהתקבלה ביום העסקים הבא.

ביטול עסקה

על מנת לבטל עסקה, נא צור עימנו קשר באחד מאמצעי הקשר הקיימים לרשותך באתר, ובמידה והביטול יאושר נבצע החזר בהתאם לאמצעי עימו ביצעת את הרכישה.

א. ניתן לבטל רכישת מוצרים בתוך 14 (ארבעה עשר) ימים מיום קבלתם, כשהם ארוזים באריזתם המקורית וסגורים בסגירת היצרן ולא נעשה בהם שימוש וזאת בהודעה בכתב לדואר אלקטרוני. לאחר בירור פנייתך ותיאום מול ה”חברה” יש להחזיר את המוצר באמצעות הדואר לכתובת אשר תינתן לך. לאחר החזרת המוצרים תזוכה במחיר ששילמת עבורם (לא כולל דמי משלוח), ובניכוי עלות שליחות ההחזרה (במידה וקיימת).

ב. במקרה בו המוצרים אותם קיבלת לא היו תקינים בעת קבלתם, לא תחויב בדמי המשלוח, אריזה, דמי החזרה או דמי טיפול.

ג. חשוב לציין כי כל המוצרים נבדקים לפני שילוח. אינך רשאי להחזיר או להחליף מוצרים שאריזתם המקורית נפתחה, אלא אם התברר שהם פגומים. במקרה של מוצר פגום ניתן לשלוח את תמונת המוצר בצירוף הקבלה שקיבלת ומייל המתאר את הבעיה במוצר. לאחר שנקבל את פנייתך, נשלח אליך שנית את המוצר על פי הזמנתך המקורית ובלבד שהוא נמצא במלאי אצל הספק. הזכות להחזיר או להחליף מוצר ו/או שירות כפופה לסייגים נוספים כאמור בסעיף 14 לחוק הגנת הצרכן, תשמ”א – 1981.

דגשים נוספים בביצוע ההזמנה

א. ה”חברה” מציעה למכירה מגוון רחב של מוצרים (להלן: “מוצרים”). לצד המוצרים המיועדים למכירה מצוינת במפורש העובדה כי ניתן לרכוש אותם באמצעות סימון בעגלת הקניות. אם עובדה זו לא צוינה לצד המוצר ו/או השירות, לא תוכל לרכשם, ואנו לא נהיה חייבים לספק לך אותם.

ב. על מנת שנוכל למלא אחר הצעתך לרכישת מוצר (להלן: “הזמנתך”), חשוב שהמוצרים שהזמנת יימצאו במלאי של יצרני או יבואני המוצרים. למרות שאנו עושים כמיטב יכולתנו להבטיח שהמוצרים המוצגים באתר יימצאו במלאי, הרי שלעתים מוצרים המוצגים באתר אזלו מהמלאי. אם המוצרים חסרים, תשלח לך הודעה מתאימה באמצעות הדואר האלקטרוני שלך או באמצעות הטלפון. במקרה הזה, שומרת לעצמה “החברה” את הזכות להגיש לך, במידה וישנה כזאת, הצעה לרכישת מוצר חלופי בעל אופי ומחיר דומים. אם תקבל את הצעתנו, יעודכנו פרטי הזמנתך מחדש. אם החלטת לסרב, תימחק הזמנתך ונמנע מחיוב שלך.

ג. לאחר שביצעת את ההזמנה תקבל הודעה ראשונית על קליטת פרטי הזמנתך. לתשומת לבך: אישור זה אינו מחייב את החברה לספק את המוצרים שהזמנת, והוא רק מעיד שפרטי ההזמנה נקלטו במערכת.

ד. רק לאחר שהחברה תסיים לבדוק כי יש אישור מאמצעי הסליקה שנבחר בביצוע הרכישה, תיחשב הצעתך כברת ביצוע ויתחילו כל תהליכי אספקת המוצרים שהזמנת, בתנאי שהם מצויים במלאי ה”חברה” או יצרניהם או מפיציהם.

ה. כדי שנוכל לספק לך את המוצרים שהזמנת, צריכה הזמנתך להתקבל ולהיקלט אצלנו באופן תקין ומסודר, כשהיא מכילה את כל הפרטים הנדרשים למשלוח המוצרים ולחיובך. סיבות שונות עלולות לגרום לתקלות ולשיבושים בקליטת הזמנתך ועיבודה על ידינו.

ו. אם יחול שיבוש ו/או טעות בתיאור המוצר ו/או השירות, בתמונתם, תיאורם, מחירם או בכל פרט אחר, תהא החברה רשאית לבטל את רכישתך ואתה לא תחויב בכל תשלום בגין ההזמנה שבוטלה.

ז. אם בעת ביצוע ההזמנה תמסור פרטי זיהוי שגויים, לא נוכל להבטיח שהמוצרים יגיעו אליך. במקרה שהמוצרים יחזרו אלינו בגלל פרטים מוטעים שמסרת, תחויב בתשלום בגין דמי משלוח וטיפול. אנא הקפד למלא פרטים מדויקים ועדכניים. הגשת פרטים אישיים כוזבים אסורה לחלוטין ומהווה עבירה פלילית על פי הוראות חוק העונשין, התשל”ז – 1977 ו/או בכל דין.

רישום לשירותים וביטול הרישום

חלק מהשירותים באתר טעונים הרשמה. במסגרת ההרשמה תידרש למסור מידע אישי, כדוגמת שמך, כתובתך, דרכי ההתקשרות עמך או כתובת הדואר האלקטרוני שלך. השדות, שחובה למלא, יסומנו במפורש במידה ולא מילאת אותם. בלא למסור את הנתונים המתבקשים בשדות החובה לא תוכל להירשם לשירותים הטעונים רישום. הואיל ו”החברה” תבקש רק את המידע הנחוץ לשירות שאליו נרשמת, יתכן ובאחדים מהשירותים תתבקש להוסיף ולמסור נתונים נוספים, המתחייבים מאופי השירות.

דיוור ישיר אלקטרוני 

במועד הרשמתך לאתר וכן במהלך ביצוע רכישה של מוצר או שירות באתר תתבקש לבחור במקום המיועד לכך האם הינך מעוניין להצטרף לרשימת התפוצה של האתר לצורכי קבלת הודעות דואר אלקטרוני ו/או מסרונים (הודעות S.M.S ו/ או וואטסאפ) לנוחיותך בגין מבצעים והנחות באתר. ה”חברה” מכבדת את פרטיותך. אם אינך מעוניין לקבל הודעות על מבצעים והנחות, תוכל לבחור שלא להצטרף לרשימת התפוצה של האתר לצורך האמור, וכן תוכל להסיר בכל עת את פרטיך מרשימת התפוצה של האתר במקום המיועד לכך או בכל אמצעי אחר שיימסר לך במסגרת כל הודעת דואר אלקטרוני ו/או מסרון (הודעות S.M.S ו/או וואטסאפ) שתקבל בהסכמתך לקבלת הודעות שיווקיות מהאתר.

 

מדיניות הפרטיות

מסירת פרטים אישיים כאמור ברישום לשירותי האתר אינם מחוייבים ע”פ חוק ונעשים ע”פ רצונך והסכמתך. כאשר אתה מוסר פרטים אישיים של צד שלישי, לרבות פרטיו של אדם/גוף אליו יישלחו המוצרים שהזמנת, אתה מצהיר ומאשר כי קיבלת את הסכמתו המפורשת למסירת פרטיו לחברה, לשם השימוש בפרטים אלה בהתאם למדיניות זו.

בעת השימוש שלך באתר, תאסוף ה”חברה” מידע על נוהגיך באתר כגון מוצרים בהם התעניינת, מידע או פרסומות שקראת, היסטוריית הזמנות, העמודים והמוצרים שבהם צפית, ההצעות והשירותים שעניינו אותך, מקום המחשב ונתוני כתובת האינטרנט (IP address) שבאמצעותם ניגשת לאתר, מיקום גיאוגרפי באמצעות שירות ה-GPS שבמכשיר הטלפון ועוד.
בנוסף, החברה רשאית לאסוף ולהסתייע בשירותיהם של צדדים שלישיים, כגון גוגל אנליטיקס, כדי לאסוף ולנתח מידע אנונימי, סטטיסטי, או מצרפי (אגרגטיבי) בקשר עם השימוש באתר, לרבות מידע שנוגע לפרטיך ולפעילותך באתר.
השימוש במידע שמסרת או שאספנו אודותיך ו/או המידע שתמסור והמידע שייאסף לגבי נוהגיך במהלך השימוש באתר יישמרו אצל החברה (למעט פרטי אמצעי התשלום כאמור אשר שמורים באופן מאובטח אצל ספק צד שלישי).

השימוש באתר ואישורך את תקנון האתר מעידים על כך כי הינך מסכים שפרטיך יישמרו וינוהלו במאגר המידע של החברה. במידע שבמאגר ייעשה שימוש בהתאם להוראות מדיניות פרטיות זו והמסמכים המחייבים, או על פי הוראות כל דין, לרבות למטרות המפורטות להלן:

• לאפשר לך להשתמש בשירותי האתר.

• לאפשר לך להזמין מוצרים.

• לאפשר לך לבצע הזמנות חוזרות או לצפות בהיסטוריית ההזמנות שלך בחברה.

• לשפר ולהעשיר את השירותים, התכנים והמוצרים המוצעים על-ידי ה”חברה”, ובכלל זה ליצור שירותים ומוצרים חדשים המתאימים לדרישות המשתמש באתר וציפיותיו ולשנות או לבטל שירותים ותכנים קיימים.

• לאפשר לך להתאים את השירותים באתר להעדפותיך.

• לשלוח אליך מדי פעם בדואר אלקטרוני, באמצעות מסרונים (SMS), וואטסאפ או בכל דרך אחרת, אודות מידע בדבר שירותיה ומוצריה של ה”חברה”, כמו גם מידע פרסומי ומידע בקשר עם מוצרים ושירותים שמוצעים באתר. מידע זה ישוגר אליך בהתאם להסכמתך לכך בתנאי השימוש. תוכל לבטל את הסכמתך בכל עת ולחדול מקבלתו. מובהר כי הסכמה למדיניות פרטיות זו מהווה הסכמה לצורך הוראות סעיף 30א לחוק התקשורת (בזק ושירותים),התשמ”ב-1982.

• ליצירת קשר עמך כש”החברה” סבורה שקיים צורך בכך, בין היתר בעקבות פנייתך אלינו באמצעות מנגנוני יצירת הקשר, באתר או מחוצה לו.

• לצורך ניתוח, בקרה ומסירת מידע סטטיסטי לצדדים שלישיים. מידע זה לא יזהה אותך אישית.

• לשם תפעולו התקין ופיתוחו של האתר.

• לכל מטרה אחרת, המפורטת במדיניות פרטיות זו או בתנאי השימוש של ה”חברה”.

הודעות ופרסומים:

הסכמה לקבלת דיוור (“ניוזלטר”) ודברי פרסומת: אישור תקנון זה מהווה את הסכמתך המפורשת לקבלת דיוור מ”החברה” ו/או מי מטעמה בדבר המוצרים או כל דבר אחר הקשור לתכנים המוצגים באתר.
אם ברצונך לא לקבל דיוור או דברי פרסומת. בכל עת, תוכל לחזור בך מהסכמתך ולהודיע לחברה על סירובך לקבלת דברי פרסומת או דיוור על-ידי משלוח הודעת סירוב. הדרך למשלוח הודעת הסירוב תפורט בדיוור שישלח אליך מ”החברה”.

מסירת מידע לצד שלישי:

ה”חברה” לא תעביר לצדדים שלישיים את פרטיך האישיים והמידע שנאסף על פעילותך באתר אלא במקרים שלהלן:

• לשותפים עסקיים של ה”חברה”, לצרכי תפעול, שיווק, מחקר וניתוח סטטיסטי.

• לספקי שירותים ו/או שלוחים מטעמנו לצורך הפעלה ואספקה של האתר, לרבות שירות סליקה מקוון אשר מבצע מטעם ה”חברה” את הסליקה של כרטיס האשראי שלך, חברת השליחויות שתבצע את המשלוח של המוצר לביתך.

• לספקי שירותים ו/או שלוחים מטעמנו לצרכי שיווק, מחקר, אבטחת האתר, מחקר ושיפור השירותים המוצעים באתר.

• על-פי בקשתך המפורשת.

• ככל שהדבר דרוש לצורך אספקה תקינה של שירותי ה”חברה”.

• אם תפר את הוראות התנאים, או אם תבצע באמצעות האתר, או בקשר עמו, פעולות הנחזות על ידי ה”חברה” כמנוגדות לדין או ניסיון לבצע פעולות כאלה.

• אם יתקבל בידי ה”חברה” צו שיפוטי, או דרישה של רשות המוסמכת לכך, המורה לה למסור את פרטיך או את המידע אודותיך לצד שלישי.

• בכל מחלוקת, טענה, תביעה, דרישה או הליכים משפטיים, אם יהיו, בינך לבין ה”חברה” או מי מטעמה.

• בכל מקרה שה”חברה” תסבור כי מסירת המידע נחוצה כדי למנוע נזק חמור לגופך או לרכושך או לגופו או לרכושו של צד שלישי.

• לחברות או לארגונים אחרים הקשורים ל”חברה”, דוגמת חברת-אם, חברה-בת וחברה אחות ובלבד שהם ישתמשו במידע זה רק על-פי הוראות מדיניות פרטיות זו.

• לצורך מסירה ושיתוף מידע אנונימי, מצרפי או סטטיסטי עם חברות או ארגונים אחרים הקשורים באתר, ב”חברה”, שותפים עסקיים, מפרסמים וכל צד שלישי. ה”חברה” לא תחשוף בפני צדדים שלישיים אלה ביודעין את זהותך ללא הסכמתך.

• אם ה”חברה” תארגן את פעילותה או את פעילות האתר במסגרת אחרת וכן במקרה שתשנה את המבנה המשפטי, תתמזג עם גוף אחר או תמזג את פעילות האתר עם פעילותו של צד שלישי – היא תהיה זכאית להעביר לגוף החדש העתק מן המידע שנאגר אודותיך במאגר המידע של ה”חברה” ובלבד שגוף זה יקבל על עצמו את הוראות מדיניות זו.

מיקום המידע השמור:

המידע שאנו אוספים נשמר במאגר המידע שלנו, המאוחסן אצל ספקי אירוח שרתים וגיבוי מידע, שעשויים להימצא גם מחוץ לגבולות ישראל. מידע נוסף, כפי שמפורט במדיניות זו נאסף ונשמר על ידי חברות אחרות (כדוגמת חברות סטטיסטיקה וכיו”ב). אף הן יכולות לשמור את המידע מחוץ לגבולות המדינה. הסכמתך למדיניות זו, מהווה גם הסכמה לשמירת המידע בחו”ל ולהעברתו מחוץ לגבולות ישראל.

אבטחת מידע:

ה”חברה” מיישמת באתר מערכות ונהלים לאבטחת מידע ועושה כל שביכולתה כדי לשמור על פרטיותך ולאבטח את האתר כנגד גישה על-ידי אנשים בלתי מוסמכים או מורשים. בעוד שמערכות ונהלים אלה מצמצמים את הסיכונים לחדירה בלתי-מורשית למחשבי ה”חברה”, אין בהם ביטחון מוחלט. לכן, ה”חברה” לא מתחייבת שהשירותים באתר יהיו חסינים באופן מוחלט מפני גישה בלתי-מורשית למידע המאוחסן.

זכות לעיין במידע:

על-פי חוק הגנת הפרטיות, התשמ”א-1981, כל אדם זכאי לעיין בעצמו, או על ידי בא-כוחו שהרשהו בכתב או על ידי אפוטרופוס, במידע שעליו המוחזק במאגר מידע. אדם שעיין במידע שעליו ומצא שאינו נכון, שלם, ברור או מעודכן, רשאי לפנות לבעל מאגר המידע בבקשה לתקן את המידע או למחוקו.
בנוסף, אם המידע שבמאגרי ה”חברה” משמש לצורך פניה אישית אליך, בהתבסס על השתייכותך לקבוצת אוכלוסין, שנקבעה על פי אפיון אחד או יותר של בני אדם ששמותיהם כלולים במאגר (“פניה בדיוור ישיר”), תהא זכאי על-פי חוק הגנת הפרטיות, התשמ”א-1981, לדרוש בכתב שהמידע המתייחס אליך יימחק ממאגר המידע. ה”חברה” תמחק במקרה זה מידע הדרוש לה רק כדי לפנות אליך בהצעות מסחריות כאמור לעיל.
שים לב כי מחיקת מידע עלולה למנוע ממך להמשיך ולקבל שירותים מ”החברה”. מידע הדרוש ל”חברה” לשם ניהול עסקיה – לרבות מידע סטטיסטי, אנונימי או מצרפי למטרות ניתוח סטטיסטי ותיעוד פעולות מסחריות ואחרות שביצעת באתר – יוסיף להישמר על ידי החברה על-פי דין, אך לא ישמש עוד לצורך פניות אליך. אם בתוך 30 יום לא תקבל הודעה כי המידע שנתבקשה ה”חברה” למחוק אכן נמחק על-פי סעיף זה, תהא זכאי לפנות לבית משפט באופן הקבוע בתקנות שמכוח חוק הגנת הפרטיות, כדי שיורה “לחברה” לפעול כאמור.

שינויים במדיניות הפרטיות:

ה”חברה” רשאית לשנות מעת לעת את הוראות המדיניות. במידת האפשר ואם יבוצעו במדיניות זו שינויים מהותיים, תפורסם על-כך הודעה בעמוד הראשי של האתר או יישלח דואר אלקטרוני. נוסח מדיניות הפרטיות המופיע באתר יהא תמיד הנוסח העדכני של המדיניות. המשך שימושך באתר לאחר פרסום מדיניות הפרטיות המעודכנת, מעיד על הסכמתך לה. אם אינך מסכים עם ההוראות החדשות במדיניות הפרטיות, עליך לחדול מלעשות כל שימוש באתר.
בכל עת תוכל לעיין במדיניות הפרטיות העדכנית באמצעות לחיצה על הקישור המתאים באתר.

 

דין ושיפוט

הדין החל על הזמנתך ועל תקנון זה, יחול אך ורק דיני מדינת ישראל בלבד. סמכות השיפוט הייחודית לכל עניין ומחלוקת, נתונה לבתי המשפט המוסמכים במחוז תל-אביב במדינת ישראל בלבד.

 רכישות מחו”ל – iHERB

כחלק מהרצון לתת שירות מקיף ללקוח האתר שלנו מציע רכישה של מוצרים מחו”ל מהאתר הבינלאומי iHERB.

אנו עובדים עימם כמשווקים שותפים, וככאלה אנו יכולים להציע מוצרים שלהם בהנחה נוספת מעבר למחירים המוצגים באתר שלהם. כיצד משיגים את אותם מוצרים בהנחה?  מאוד פשוט, הירשם לאתר שלנו, ושם בקש מאיתנו לקבל את קודי קופוני ההנחה, אותם נשלח לך למייל שמסרת בהרשמה.

הרכישה מתבצעת ע”י כניסה לקישור שהוספנו ליד כל מוצר, ואתה תועבר לאתר העולמי לרכישה ושם בביצוע הרכישה תכניס את קוד הקופון שקיבלת מאיתנו.

נציין שהרכישה מתבצעת כאמור באתר iHERB המאובטח ולא דרכנו, כמו כן כל בעיה, שאלה ו/או כל נושא אחר היא מול אתר iHERB העולמי.

שתף/י עם חברים