
שאלות ותשובות
מי אנחנו?
ויטמין לס פור יו הינו אתר אינטרנט שהוקם ב 2019 המתמקד במכירת תוספי תזונה, ויטמינים, מינרלים, ועוד מוצרי טבע במטרה להביא לשיפור הבריאות ואיכות החיים. כיוון שאנחנו חנות אינטרנטית, אין לנו חנויות פיזיות, יש לנו יתרון וגמישות בנושא המחיר והתפעול. אנו חושבים שצריך להנגיש את תוספי התזונה לכלל האוכלוסייה, ולכן עושים הכל על מנת להביא לכם את המחירים המשתלמים ביותר. כי לכולנו מגיעה הזכות לבריאות!
כיצד מבצעים הזמנה?
הזמנה מתבצעת באמצעות האתר. למי שבכל זאת מעוניין לבצע בדרך אחרת ניתן:
לרשום לנו בוואטסאפ שם ומשפחה, כתובת למשלוח, המוצרים המבוקשים, ואנו נשלח לינק דיגיטלי מוכן לתשלום.
כיצד מבטלים עסקה?
הודעת ביטול עסקה יכול שתימסר על ידי הרוכש לחברה בטופס בקשה לביטול עסקה בלינק הבא:
לחצ/י כאן לטופס בקשה לביטול עסקה
כמו כן ניתן לפנות:
בדוא”ל
[email protected]
לכתוב לנו בוואטסאפ
054-5980899
בהודעת הביטול יש לציין שם ומשפחה, כתובת אימייל, מספר הטלפון, ומספר ההזמנה ו/או החשבונית.
האם ניתן לבצע איסוף עצמי?
לא, אין אפשרות של איסוף עצמי.
מהם סוגי ועלות המשלוח?
משלוח עד הבית לכל מקום שתבחרי/י. השליח יצור קשר עם הלקוח (ע”פ מספר הנייד שהושאר בדף ההזמנה) בטרם הגעתו על מנת לתאם את המשלוח
עלות המשלוח כ – 30 ש”ח.
בהזמנה מ 299 ש”ח המשלוח בחינם!
תוך כמה זמן מגיע אלי המשלוח?
עד 7 ימי עסקים (לא כולל סופש”ים וחגים). יחד עם זאת אנו עושים מאמץ שההזמנה תגיע הכי מהר שאפשר!
האם יש מינימום הזמנה?
כן, 105 ש”ח (לא כולל דמי משלוח).
האם האתר מאובטח?
האתר ודף התשלום מאובטחים בפרוטוקול SSL.
איך ניתן לדעת שהדף בו הינך נמצא מוצפן ב-SSL?
שים/י לב שכתובת האתר מתחילה ב- https://
שים/י לב כי ליד שורת הכתובת של שם האתר מופיע אייקון של מנעול קטן (יכול להיות שהמנעול
יופיע גם בתחתית החלון- תלוי בסוג הדפדפן שלך).
לעולם אל תבצע/י תשלום או מילוי טופס עם פרטים רגישים כלשהם בדף שהוא אינו מאובטח בטכנולוגיית SSL .
כיצד משלמים?
התשלום מבוצע באמצעות כרטיס אשראי של כל החברות שעובדות בארץ.
בכרטיס אשראי ניתן לשלם בתשלומים:
מ- 200 ש”ח ומעלה ב- 2 תשלומים ללא ריבית.
מ- 600 ש”ח ומעלה ב- 3 תשלומים ללא ריבית.
בביט/ אפל פיי / גוגל פיי
בפייפאל – בתוספת עמלה של כ 5%.
*לא ניתן לשלם במזומן לשליח!
אני לוחצ/ת על שליחת הזמנה ולא קורה כלום?
יש לבדוק:
האם מילאת את כל הפרטים שצריך?
האם עמדת במינימום הזמנה של 105 ש”ח?
האם לחצת על כפתור אישור התקנון?
הכנסתי פרטי אשראי והשלמתי את הרכישה ולא קיבלתי אישור הזמנה למייל!
האם המייל שהכנסת בפרטי ההזמנה נרשם תקין?
האם השתמשת בכרטיס אשראי נתמך? אנו סולקים את כל סוגי כרטיסי האשראי למעט כרטיסים מחו”ל.